Termékek szerepe

A Silver-Age termékek, a mai 40+ generációban felmerülő igények alapján indultak útnak. A mostani 40+ generációnak igénye van az ápolt, fiatalos, lendületes külső megőrzésére, amely segíti őket abban, hogy a mindennapok kihívásai során komfortosabban, önbecsülésüket megőrizve tudják a rájuk váró feladataikat teljesíteni.

A mai 40+ generáció igényei azért is sokrétűek, mert a párkeresés időszakától a nagyszülői szerepkörön át, mindenféle életszakasszal találkozhatunk.

A napi kihívásoknak nem csak magánéleti téren, de a munkában, társasági életben is egyaránt szeretnénk megfelelni úgy, hogy azt magabiztosan, egészséges, ápolt megjelenéssel tehessük.

A fentiek alapján kimondható, hogy a mostani 40+ generáció kifejezetten igényli a törődést, az igényes gondoskodást, szeretné a magára fordított időt, pénzt és energiát eredményesnek, hatékonynak látni. Ezért jelentős elvárása van azon kozmetikai termékekkel szemben is, amiket a napi szépségápolás során önmagának nyújtani tud.

Cégünk, ezért fókuszáltan a 40+ generáció igényeire támaszkodva fejlesztette ki a napi szépségápolási termékeit.